Cviky na břicho

Jednoduché cviky pro dokonalé břicho

Trápí vás přebytečný tuk na břiše? Chtěli byste jej zpevnit, vytvarovat či nabrat svalovou hmotu? Pokud jste odpověděli ano, gratulujeme - jste na dobré cestě! Na této stránce naleznete několik jednoduchých cviků na břicho, které lze provádět i doma.

Chci zhubnout břicho Chci posílit břicho

Hubnutí

Stravování

Správné stravování je pro hubnutí břicha velmi důležité a nemělo by se podceňovat.

Zkracovačky

Známé také jako „sedy-lehy“. Velmi jednoduchý cvik vhodný pro začátek.

Nůžky

Jednoduchý a efektivní cvik, při kterém se ale pěkně zapotíme.

Plaňky

Tímto cvikem zapojíte kromě břišních svalů i jiné partie a zvýšíte tak spalování tuků.

Jízda na kole

Cyklistika je na spalování tuků v oblasti břicha prospěšná, ale v tomhle případě nikam nepojedeme.

Posilování

Stravování

Ani u posilování břišních partií nesmíme zapomenout na správné stravování.

Zvedání nohou ve visu

Pravděpodobně nejznámější cvik na posílení dolní části břišního svalstva.

Sklapovačky

Velmi efektivní cvik na posílení celého břišního svalu – horní i dolní části.

Psaní – abeceda

Cvik zaměřen na posílení spodní části břišního svalu.

Úklony s jednoruční činkou

Velice jednoduchý a účinný cvik. Jediné, co potřebujete je jednoruční činka.

Cviky na břicho
(1236 hlasů, průměr 9.2 z 10)
TOPlist